nedelja, februar 24

Kaj je ...

lepo? Terasa in sonce.
bedno? Komiranje medtem ko te trop kretenov poliva s pijačo.
lenoba? Celovečerno poleževanje pred televizorjem. Ampak je pa prijetno.
dobrega okusa? Solata, ki jo naredim jaz.
užitek? Jutranje poležavanje v postelji.
grenko? Dve Cankarjevi deli v enem tednu.
dobra ideja? Da bi Šmarjetno prestavili tja nekam v Cerklje in bi sonce v Kranju kasneje zašlo.
hrepenenje? Ko gledaš v nebo in mimo prileti letalo in si želiš, da bi bil na njem.
luštno? Barry Louis Polisar - All I Want Is You (eno izmed lepših besedil :) )
težko? Redno pisat blog.

povzetek mojih zadnjih dni? Zgornje, hm, besedilo.

LP, Sid

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

poetično :)

zadnji dnevi te kar navdihujejo - ah kakšna čudna beseda.
veš zdej komentiram, da boš vedel katera katarina je to :)
ja tale komad mi moraš poslat, ker se mi ga ne da zdownloadat :)
in to s šmarjetno bi blo kul, samo v downu še vedno ne bo sonca in ker smo tam raje kot na stari pošti se cela zadeva s šmarjetno ne splača :)
lepo se mej, in veliko jutranjega poležavanja na postelji ti želim ta teden. in se vidmo kj, ostani v cvetju. adieu :)

Anonimni pravi ...

tja nekam v Cerklje. ej de nam znoru

Anonimni pravi ...

helou! :)

res poet...ocitno bomo preko tega tvojega bloga odkrili se nekaj tvojih vrlin ;)

Drugac pa..amm..Nika gre v SF..in ti mas zdej tuki gor MOJO, da ponovim, MOJO fotko! :) Wau! Stejem si v cast! :)

Keep on bloging! ;)